Plastyka warg sromowych (labioplastyka)

Komfort psychiczny oraz fizyczny

To dwie nieodłączne sfery, w związku z którymi Pacjentki najczęściej zgłaszają się o pomoc

Labioplastyka, czyli zabieg korygujący niewłaściwy kształt warg sromowych większych lub mniejszych.

Nie każda osoba jest świadoma, iż chirurgiczna plastyka warg sromowych nie jest zabiegiem wykonywanym wyłącznie z przyczyn estetycznych ale również zdrowotnych. Przerośnięte wargi sromowe są podatne na otarcia od bielizny i odzieży, co może prowadzić do powstawania ran a w konsekwencji – infekcji intymnych. Ponad to, problem może nasilać się u Pacjentek o podwyższonej aktywności fizycznej.

Jest to również częsta przyczyna dyskomfortu występującego w życiu seksualnym, prowadząca do wielu kompleksów i  braku samoakceptacji.

Najczęstsze przyczyny problemu?

• ciężki poród
  • rozciągnięcie i zniekształcenie na skutek urazu
  • piercing
  • przebyta infekcja
  • zaburzenia hormonalne i kuracja lekami hormonalnymi

Jesteśmy świadomi, że niejednokrotnie problem ten jest obciążeniem nie tylko fizycznym ale i psychicznym, dlatego w sposób szczególny dbamy o komfort Pacjentek, umożliwiając im pokonanie kompleksu i powrót do satysfakcjonującego życia intymnego.

Na co może liczyć każda nasza Pacjentka?

• opiekę chirurga z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz wyspecjalizowany zespół medyczny w całym procesie leczenia
  • bezpieczeństwo placówki medycznej i urządzeń, w tym najnowocześniejszych urządzeń laserowych posiadających certyfikację medyczną oraz FDA
  • komfortowy gabinet diagnostyczno-zabiegowy, pozwalający zrelaksować się w trakcie zabiegu
  • pełną dyskrecję, do której zobowiązuje nas nie tylko tajemnica zawodowa ale i regulamin wewnątrz organizacyjny
  • wysoką empatię oraz zrozumienie

Chcesz sprawdzić kompetencje i doświadczenie naszego zespołu?

CENNIK

Zapraszamy do zapoznania się z aktualnym cennikiem.